Tudástár
Numizmatika
Média- és kommunikációs tudományok
Társadalmi kommunikáció alapjai tételek
Iskola:
Budapesti Corvinus Egyetem
Kar:
Gazdálkodástudományi kar
Évszám:
2006
Társadalmi kommunikáció alapjai tételek kategóriában lévő cikkek listája
Cím
01. Társadalmi kommunikáció fogalma, komponensei, és fő színterei
02. A szervezeti kommunikáció fogalma, jellemzői és alapvető típusai
03. A közéleti kommunikáció fogalma és hatásfolyamata
04 A politikai pártok kommunikációs céljai, legfontosabb célcsoportjai. A választási kampány kommunikációja
05. A központi államszervezet kommunikációja
06. A helyi önkormányzati szervek kommunikációja
07. A gazdasági kommunikáció fogalma és struktúrája. Az üzleti és marketingkommunikáció fogalma, főbb elemeik, valamint elhatárolásuk
08. Az előadás fogalma, lényege, célja, módja, időtartama és érvelés típusai
09. Az üzleti előadás fogalma és szerkezete
10. Az üzleti tárgyalás fogalma, jellemzői, befolyásoló tényezői és feladatai
11.-12.-13. A nyolcfázisú tárgyalási modell lebonyolítási szakaszának lényege, ill. összetevőinek jellemzői
14. A marketingkomm. fogalma, részterületei, alapstratégiái és elhatárolása az üzleti kommunikációtól
15. A reklám, és a PR fogalma, tartalma, részterületei, alapstratégiái és elhatárolása az üzleti komm.-tól
16. A támogatás, szponzorálás, lobbizás, személyes eladás, vásár- és kiállítás szervezés, valamint az eladásösztönzés fogalma, tartalma, célja, feladatai, ill. alapvetően alkalmazott eszközei
17. A kultúraközi komm. fogalma, típusai. A nemzeten (országon) belüli eltérések, sajátosságok főbb jellemzői
18.-19.-20. A népek nemzetek közötti komm. eltérések, sajátosságok főbb jellemzői az üzleti életben